ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ . Ο κόσμος μας εσύ

ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ . Ο κόσμος μας εσύ

28
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Είναι κλεμμένο εντάξει. Το σλόγκαν. «Το O κόσμος μας εσύ…» Από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας COSMOTE. Την μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Κι εγώ είμαι συνδρομήτρια της. Έχω οικογενειακό πακέτο, που αφορά σε δύο αριθμούς , του δικού μου και του συζύγου μου. Και μέχρι και σήμερα ήμουν ευχαριστημένη από την παροχή υπηρεσιών. Άλλωστε κι αυτό το  σλόγκαν σου φτιάχνει και λίγο την ψυχολογία,  σε κάνει να νοιώθεις ότι σε αντιμετωπίζουν σαν ξεχωριστό άτομο, σαν οντότητα κι όχι σαν σύνολο , σαν αριθμό. Βέβαια αυτή είναι και η δουλειά των διαφημιστών που ανέλαβαν  την καμπάνια της εταιρείας και πέτυχαν. Όμως πλέον είμαι αγριεμένη με την συγκεκριμένη εταιρεία.

Και εξηγούμαι.

Το μεσημέρι έλαβα μια κλήση στο κινητό μου , μου συστήθηκε μια κυρία ως κυρία Αντωνοπούλου και άρχισε να μου λέει με ύφος ότι έχει πάρει τα στοιχεία μου από την COSMOTE και με καλεί για να μου πει να πληρώσω τον λογαριασμό μου μέχρι την Παρασκευή. Σημειωτέον ότι ο λογαριασμός μου ύψους 179 ευρώ  έληξε μόλις πριν λίγες ημέρες. Άρχισα λοιπόν να ρωτώ την κυρία Αντωνοπούλου για ποιον εργάζεται και μου λέει για την εταιρεία ΚΛΗΣΕΙΣ, γράψτε στα αγγλικά μου είπε χαρακτηριστικά, ότι ο αριθμός αδείας είναι ο τάδε και ότι πρέπει να πληρώσω. Με ύφος πάλι, μέχρι την Παρασκευή λέει αλλιώς δεν θα έχεις τηλέφωνο. Όταν την ρώτησα αν μου τηλεφωνεί από εισπρακτική (Εταιρία Απαίτησης οφειλών, δηλαδή άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς) μου απάντησε πως πρέπει να τακτοποιήσω το χρέος μου και έτσι με απλές διαδικασίες έληξε και η συνδιάλεξη μας. Αφού βέβαια η πίεση μου χτύπησε εικοσάρι.

Αλλά τελικά το σλόγκαν είναι για την πλύση εγκεφάλου. Αυτή που πρέπει να μας γίνει για να γίνουμε πελάτες.

Παίρνω στο καπάκι την COSMOTE. Στο τηλέφωνο για την γραμμή εξυπηρέτησης συνδρομητών. Εκεί το σηκώνει μια άλλη κυρία, δυστυχώς από την σύγχυση μου, μου διέφυγε το επίθετο της η οποία με ευγένεια άκουσε το αίτημα μου. Το οποίο ήταν το εξής. Με ποια δικαιοδοσία και χωρίς να ερωτηθώ παραχωρήθηκαν τα προσωπικά μου στοιχεία στην συγκεκριμένη εισπρακτική εταιρεία (Εταιρία Απαίτησης οφειλών, δηλαδή άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς) . Γνωρίζετε ότι αυτό είναι παράνομο την ρωτώ. Αν δείτε το συμβόλαιο σας μου απαντά εκείνη ευγενέστατα θα δείτε ότι στους όρους αναφέρεται ότι η COSMOTE μπορεί να παραχωρήσει τα στοιχεία των πελατών της σε συνεργαζόμενες εταιρείες είσπραξης οφειλών. Της απαντώ πως κάτι τέτοιο δεν το γνώριζα γιατί εάν το γνώριζα δεν θα υπέγραφα συμβόλαιο με την συγκεκριμένη εταιρεία από την στιγμή που χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές.  Μα εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε τηλεφωνήματα από αυτές τις εταιρείες και να ενημερώνεστε αποκλειστικά και μόνο από τα κεντρικά της COSMOTE  σε ότι αφορά στον λογαριασμό σας στείλετε με ένα φαξ την φωτοτυπία της ταυτότητας σας και υποβάλετε γραπτώς το αίτημα σας, ότι δηλαδή επιθυμείτε ενημέρωση αποκλειστικά από τα κεντρικά της εταιρείας μας και κανείς δεν θα σας ξαναενοχλήσει.

eispraktiki Κι με αυτή την απάντηση έμεινα άναυδη. Δηλαδή πρέπει να σας στείλω με φαξ το αυτονόητο ρωτάω; ε, ναι είναι κανονισμός της εταιρείας μου απαντά με την ίδια ευγένεια η κυρία.

Έκλεισα το τηλέφωνο κι έμεινα κόκκαλο. Γιατί πρέπει το αυτονόητο να εξηγείται; γιατί είναι αυτονόητο πως όταν υπογράφεις ένα συμβόλαιο με οποιαδήποτε εταιρεία δεν επιθυμείς τα προσωπικά σου στοιχεία να δοθούν σε άλλες εταιρείες χωρίς την άδεια σου. Δεν επιθυμείς να σε παίρνει τηλέφωνο οποιαδήποτε κυρία Αντωνοπούλου , Παπαροπούλου κι ότι άλλο και να λέει με ύφος και απειλή στην φωνή πλήρωσε. Δεν επιθυμείς να στείλεις κανένα  φαξ που να γνωστοποιεί το αυτονόητο. Απαιτείς το αυτονόητο να γίνεται κατανοητό από την εταιρεία. Έτσι όπως πρέπει από μένα και τον κάθε πελάτη να γίνεται κατανοητό ότι πρέπει να είμαι συνεπής με τις οφειλές μου και να μην ρίχνω φέσια. Αλλά αυτά θα ήταν κατανοητά εάν η κάθε εταιρεία ΣΕΒΟΤΑΝ τον πελάτη της. Εάν η κάθε εταιρεία δήλωνε εξαρχής τους σκοπούς της, ότι δηλαδή τα στοιχεία του πελάτη θα δοθούν οιαδήποτε ώρα σε εισπρακτική εταιρεία χωρίς να ρωτηθεί ο πελάτης. Γιατί εάν αυτά τα έλεγαν από την αρχή σε κάθε συνδρομητή πολλοί να ήμασταν εκείνοι που θα σκεπτόμασταν ότι πρέπει να κόψουμε ρόδα μυρωμένα και να πάμε σε άλλη εταιρεία που ίσως και να μην χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές.

Αλλά τελικά το σλόγκαν είναι για την πλύση εγκεφάλου. Αυτή που πρέπει να μας γίνει για να γίνουμε πελάτες.

Γιατί ο κόσμος όχι μόνο για την COSMOTE αλλά πιθανότατα για όλες τις εταιρείες δεν είμαι εγώ. Αλλά τα λεφτά που θα πάρει από μένα...

Και θα τα πάρει με κάθε τρόπο. Με κάθε μέσο, ακόμη και με την «βοήθεια» μιας εισπρακτικής εταιρείας. Παρόλο που η λειτουργία τους έχει κριθεί παράνομη. Αυτές λειτουργούν. Κι ίσως να είναι και οι μόνες που λειτουργούν σε μια χώρα που έχει καταρρεύσει.

Φυσικά και  λέω κάτι που οι περισσότεροι από εσάς  γνωρίζετε. Υποθέτω μάλιστα πως πολλοί από εσάς έχετε βιώσει στο πετσί σας την αγριότητα των πρακτικών που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες (Εταιρία Απαίτησης οφειλών, δηλαδή άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς).

Αλλά για σκεφτείτε κάτι :  την επόμενη φορά που θα υπογράψετε ένα συμβόλαιο με μια εταιρεία ρωτήστε πριν βάλετε την υπογραφή σας εάν τα στοιχεία σας θα δοθούν σε ανάλογη εταιρεία χωρίς την έγκριση σας. Εγώ πάντως από αύριο που θα αρχίσω να ψάχνω για νέα εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα είναι το πρώτο που θα ρωτήσω. Και μάλιστα θα ΑΠΑΙΤΗΣΩ να μου δοθεί γραπτώς η πιστοποίηση της εταιρείας που να αποκλείει το ενδεχόμενο να παραχωρηθούν τα προσωπικά μου στοιχεία σε εισπρακτική εταιρεία  χωρίς προηγουμένως να υπάρχει η έγκριση μου.

Κάντο κι εσύ. Να δεις που θα είμαστε ΕΜΕΙΣ  που θα γελάσουμε τελευταίοι.

Άλλωστε ο κόσμος μου είμαι ΕΓΩ. Κατάλαβες;

N.T. Για τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ